June 21, 2011

UKM??

3 sekawan


  Gambar dekat atas ini sebenarnya gambar farewell party kami setelah habis berklinikal.  Ever wondering who they are? dari sebelah kiri student dari UiTM, Masterskill dan KSKB. So, that is why I put UKM as the title. Heheh.

  Sebenarnya ramai lagi yang berklinikal di situ tapi sahaja nak fokus dekat 3 sekawan. Why I call them 3 sekawan is sebab kami in charge in patient for a week and macam-macam yang kami buat dekat situ. Benda yang pelik-pelik sampai kena cop that title.  Heheh.

  Anyway, I have a lot of good memories with them during my one moth clinical.  I hope that we will meet again wish good luck to all of us.  Less but not least, I wish Shariff wil get well soon and continue his clinical.
   That is all folks!  thanks for reading. =)

February 09, 2011

eaTing ouT??!!!

  Hari tu ku and kawan-kawanku pergi ke Midvalley sebab ada IT Fair..  Hari sabtu hujung bulan Januari kot kitorang pergi..

   Ingatkan best tapi sama jer macam kedai IT buat exhibition.  Harga pun lebih kurang sama. Kalau you all pergi IT Fair dekat Sarawak mesti you all terkejut gila punya sebab harga dia harga runtuh. Or is it that  IT Fair je yang macam tu and yang lain pula tidak pun aku x tahu so kita tunggu jer next IT Fair okay?

  Pasal eating out tu yes aku ada la eating out with my friends, 2 best friends in particular. Kami makan bila penat survey barang IT Fair tu around 2 p.m..


  We ate at Secret Recipe and it was fun at first but it came to our nightmares as time flows on (sorry Secret Recipe; you are one of my favourites though :)).

  Begini ceritanya; mula-mula ada seorang waiter tu tak sengaja jatuhkan pinggan and pinggan tu pula dekat meja sebelah dengan kitorang.  Lepas tu ada kes customer pesan lebih dari sejam tak sampai order dia.  Ala biasa la kan. Tapi ada lagi seorang customer x sabar tunggu order dia dan dia tiba- tiba pula serang waiter dan berlaku satu pergaduhan besar. Waiter tu pun satu juga sebab as a customer dia kena la polite kan.

  Waiter tu bila orang dah cool him down dia relapse lagi and time dia bengang tu dia nak serang customer tu. dia tersepak kerusi yang aku tengah duduk tapi x la kerusi tu beralih. Aku rasa macam nak marah jer tapi malas sebab tak nak benda tu berlanjutan.

  Bad experience huh??

     before pergaduhan tu kitorang sempat ambil picture. hehe.
                                 

January 13, 2011

Hey HEy HEY!!

  It's been forever to me when I'm thinking about my blog .  Hahaha.  Well I've just bought a new laptop for me just end of last year after Christmas.  I promise that I will take good care of it not going to lose another laptop thanks to my 'ex-roommate'.

  Enough of that. I wish a bless day for all of us and sayonara.






^.^