July 10, 2011

bored day!!

apa khabar uolls??

hari ni memang bosan la bila mengenangkan nasib diri ni..huhu..duduk terperap kat bilik je dari pagi samai la malam..nak taw apa yang CI buat??

bangun tido jam 11am

breakfast mee sedaap jam 1130 am


facebooking jam 12 pm


makan nasi ayam penyet jam 130 pm

main Jin Online jam 2 pm


cuci baju jam 9pm


facebook balik..:)
 tu je keje CI hari ni..sekarang CI tengah hupdate belog ni..huhu...lepas ni nak mandi and tido..tu pun kalau CI nak tido..keje lom ciap lagi ni..sori ek Glen CI tak cukup komitmen untuk buat assignment..

assignment tu sebenarnya buat report pasal aktiviti  sebagai media rawatan pediatric..senang je tapi tula senang sangat sampai nak tangguh-tangguh..hehe..

ni dia benda alah tu

assignment nak kena hantar rabu ni..entah bila nak start buat..berbalik kepada story hari ni..CI memang tak keluar dari bilik pun..keluar pun sebab nak lunch kat cafe..kalau Roy tak ajak memang CI makan mee sedaap je kat bilik ni..bukan apa bilik CI ni memang cantik..(hias cantik sebab tak de rumate sem ni..kui3x)..rumate tak de sebab tak sempat daftar semester lepas..CI lain sikit sebab rumate ngan senior..

dah jam dah 11 dah..malasnye nak mandi..tapi kalau tak mandi susah jugak nak tido..so, kita mandi dulu..hehe..:)

July 03, 2011

Sentap!!

good evening..

sentap tol aku hari ni..yela kan semester baru akan bermula starting tomorrow so sumer orang dah ada kat kolej..


aku terkejut sambil buat pose katy pery

so time nak turun beli makanan kat cafe sambil buat catwalk tetiba aku di tegur leh satu kumpulan ni..bila aku datang dekat rupa-rupanya kawan-kawan aku..ingatkan peminat nak mintak autograf..last session autograf pun minggu lepas..tu pun kat allamanda gitew..

aku pun duduk la sekejap melepak ngan diorang sumer...sorang member aku ni bagitaw aku yang kaki aku dah makin kurus..baru nak kembang hidung aku...

macam ni uolls dye cerca tubuh aku

tapi dye cakap badan aku besar gedabak muka aku makin membulat nampak lemak kat jaw..tak ko nangis bila orang cakap macam tu depan ko padahal ko makan nasi sekali sehari gitew..

aku rasa mesti dari jauh lagi diorang duk mengata aku

memang padan pun dengan muka aku..makan nasi sekali sehari tapi malam makan coklat Cadbury, biskut coklat Danish, Mister Potato bagai and tak lupe jugak marshmallow yang baru beli habis dalam masa satu malam..800 g tu uolls..ko mampu makan sampai badan jadi gajah??

malu aku nak start masuk kelas esok..ingatkan nak mendiva bagai bila ada junior baru masuk nanti..huhu..kesian kat aku..anyway jom mandi..dah nak maghrib dah ni..

aku ingatkan body aku macam miss Brazil..huhu

July 02, 2011

budget bagus..

amacam korang..ensem tak hari ni??huahua

just nak bagitaw archive banyak dah kena delete..tak sesuai ngan citarasa baru..kuikui..

ape-ape pun aku malas nak hapdate blog ni..idea kureng sejak 2 menjak ni..huhu..anyway selamat mandi and mamam sumer..