July 15, 2011

CI baru??OMG!!!

olla BST readers!!semoga anda ceria2 selalu..

ada apa dengan title kat atas tu??mesti uolls ingin tahu sangat kan??ha, CI pun macam tu juga tadi bila dengar berita tu kat kolej petang tadi..title tu memang ada kena mengena ngan kolej CI and lebih2 lagi akan affect kehidupan CI..

CI baru?? OMG..

sebenarnya dua minggu dari sekarang CI akan dapat rakan sekerja baru..amboi kan main lagi CI melompat sebab happy sangat..ye la..CI sibuk sangat sampai tak menang tangan..dulu time nak b/o pun boleh bawa cell phone gi toilet sebab nak berfacebook gitew..tu la kehidupan CI kalau uolls nak tahu..tapi nanti kehidupan CI akan berubah!!ada la yang akan tolong CI buat keje nanti..bagi makan ayam, itik, kangaroo, cipan dan kambing..ko mampu??

lepas ni nyah leh rehat..biar mak yang buat kerja trivial ni..

alangkah indah nya di saat itu nanti..dengar cerita CI baru tu perempuan..identitinya dirahsiakan la ekk..harap2 student tak ignore CI lepas ni..sedih taw law uolls wat cam tu kat CI..nanti CI hanjengkan uolls sapa nak jawab??uolls fikirla sendiri..

mak tak suka nyah skodeng mak..faham!!


penat CI mengajar student sampai enam jam sehari..kadang2 tak sempat makan gitew..CI sanggup buat tu semua sebab CI sayangkan student CI..oh ya..esok CI nak pergi putrajaya dengan member..ada misi katanya..harap2 misi tu berjaya dan tidak membuang masa CI..ye la sepatutnya esok CI nak tengok HP kat cinema gitew..ok la sampai berjumpa on the next entry..see ya!!

ye?? nyah boleh jawab..

July 14, 2011

Rembat??!

selamat pagi uolls!wah budget rajin gitew..

sebenarnya CI buzy sangat bercucuk tanam kat facebook tu sampai terlupe nak hupdate blog..hehe..ermm, seperti yang dijanjikan CI nak buat entry pasal produk..produk ape, itu la yang CI nak cerita..:p

mari dekat..mak nak cerita brang baik punya..

 kalau uolls nak taw kelas CI ni macam kedai watsons..macam2 barang ade so sape yang terlupe bawa barang tu leh sharing2 gitew..macam biasa di awal semester memang CI sengkek sikit..bukannya tak mampu cuma duit tu lebih banyak menyumbang ke arah makan je..hehe..bayangkan CI habiskan 20 hengget just untuk makan je..ko mampu??

enough for that, ni CI nak bagitaw CI suka rembat dari 2 orang kawan CI and diorang adalah fie and diba..jom kenal2 ngan diorang..

fie..
ai nak pinjam lagi ke??


and diba..
galak tak mata mak..jangan jeles uolls..

puas tak tengok gambar diorang tu??kesian kat diorang sebab Ratu Laut Selatan dok rembat barang diorang je..huhu..by the way both of you aare my best friend!!

antara produk yang CI pakai dari diorang ialah moisturiser and fragrance..:)

ni ha..
johnsons baby cologne

and
vaseline healthy white..


kedua-dua produk ni penting taw..lepas uolss b/o tu tak kan la nak cuci pakai air paip je kan..nak2 kalau toilet tu tak de sabun..ape kes??ha, so cologne tu la penyelamat kite uolls..moisturiser tu penting jugak sebab kalau dah beberapa jam duduk kat bilik yang ade air-cond tu kene la pakai moisturiser..kalau tak kering la kulit uolls..kajian menyatakan kalau kulit terlampau kering terlalu lama akan menyebabkan proses penuaan tu semakin cepat..so kalau uolls nak tua cepat jangan la pakai moisturiser..lepas tu budak sekolah mesti panggil uolls mak cik walaupun uolls ni umur 20 gitew..

dey mak baru 20 tahun la!!
tak sah kalau promote produk ni tak de model kan??so CI dah seminggu pujuk 'orang tu' jadi model produk2 ni..ye la kan..'orang tu' bukan calang2 orang nya..'orang tu' naib juara Miss Kenya tahun ni tadi..schedule pun padat..buat keje amal, bagi makan itik, ayam, lembu, cipan dan sebagainya..ko mampu??

introducing our first runner up Miss Kenya..
plastik tak muka mak??


yeay mak menang hadiah!!ko hado??

bila first runner up Miss Kenya bergambar dengan peminat..
dalam hati..(menyibuk je budak ni)

anyway CI nak ucap terima kasih kat naib juara Miss Kenya iaitu ckin di atas kesudian and kerjasama yang diberikan..nak kenal nyah kat sebelah ckin??amboi uolls ni..ok la name nyah tiqah..tapi nyah dah berpunya..:p

ok tu je entry untuk kali..till next entry..mmuaaaaaaaaaaaahhhhh!!

July 13, 2011

what's your name again??

ape khabar uolls??harap sumer cantik2 and ensem hari ni..

sumer orang taw CI ni suke menyanyi..tak kira tempat..kat toilet pun nak melalak..tapi jangan ingat CI ni hanjeng taw..CI ni penyanyi amatur gitew..basic menyanyi memang dah sebati ngan CI cuma suara je tak seiring ngan skill tu..hehe

ceritanya begini..CI menyanyi dari isyak tadi sampai la jam 1030 pm tadi..pastu gi mandi guna produk Amway gitew..saje nak promote Amway ni walaupun tak de komisyen..huhu..bila dah habis mandibajet catwalk on the way gi bilik..ye la ukuran CI kan 32-34-38..jangan jeles uolls..so time catwalk tadi terserempak la dengan mamat sorang ni jalan kat depan CI..dye gi bilik sebelah bilik CI..

macam ni CI buat catwalk gitew..


so, CI tengokla slipper dye 2 same ngan slipper yang CI tengok dari isyak tadi..sah la dye dengar suara miss Brazil dok menyanyi entah berapa jam tadi..masalahnya mamat ni classmate ngan crush CI..adoyai..what do u feel if u were in my shoes??mesti nak menangis sampai tergolek kan..hai yarh!!mamat tu bongkar rahsia CI nanti siap la dye kena hanjeng leh CI..

mesti uolls nangis macam ni kan..


by the way..esok CI akan cube post entry yang sepatutnya CI buat malam ni..tapi ape kan daya sebab perasaan sekarang ni lagi penting dari isu BERSIH 2.0..

malunya..jangan la skodeng mak..