assalamualaikum~~
laptop CI ni dah nazak dah uolls..next gaji nanti CI nak reformat laptop and install windows ori gitew..banyak cerita CI nak share dalam belog CI ni tapi terpost2 lagi disebabkan laptop ni banyak masalah..nak marah laptop tapi orang yang hadiahkan..hehe..
perlu ke CI nak buat entri untuk sumer cerita minggu lepas uolls??rasenye dah basi kot and maybe student2 CI dah buat entri pasal sumer tu katenyer..
and last but not least, CI nak mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa bagi umat Islam..untuk non muslim, selamat menikmati juadah2 kat bazaar Ramadhan..peace no war..:)
August 01, 2011
July 26, 2011
ade ape??
assalamualaikum..
saja nak bagitahu yang semalam CI baru dah melapor diri and jadi pembantu kepada CI yg lama ni (that's me!!) time amali Down's Syndrome..
I admit semalam memang CI tak boleh performed very well during presentation (down sangat kot)..
CI janji akan buat yang terbaik dan termampu di lain masa (new spirit!!)
by the way she is coming to KL this 1st of July and I am excited and can't wait to see her!! (really miss her a lot)
sorry merapu banyak sangat..CI penat sangat hari ni..hrmm tu je la kot..bye uolls..:)
July 24, 2011
fun with sukan rakyat...
salam to readers BST..ade ke pembace aku ni??hmm..
nak cerita sikit pasal event hari ni..semalam CI dah janji kan nak buat entri pasal event..so, here it goes..program jurupulih carakerja telah mengadakan pesta sukan rakyat and sukan tu dijadualkan start jam 7:15 am till 1:00 pm..but, sebenarnya start jam 8:00 am hokey..ko mampu suruh CI tunggu bagai nak giler..bagi pelempang baru taw..sampaikan my colleague en AA pun balik..sakit hati kot..hehe
well, mula2 weolls buat senaman aerobik yang diconduct oleh student semester 4 and 2..yang tak boleh belah tu aerobiknya tak ada langsung..it is more to stretching hokey..and lompat bintang tu aerobik eyk??sori la kalau CI tak taw..ye la kan baru 20 tahun hidup..=)
next, weolls breakfast and CI pun gi la breakfast dengan student..cari2 lecturer lain tak juga datang2..rasa nak balik pun hado..en AA pun tak balik jenguk bebudak kat sini..the food that was given is nasi lemak and CI dapat air mineral sebotol..it is quite ok la kan..
then, weolls bermarathon(tak sempat nak hadam nasi tu hokey) dari hostel ke kolej and balik semula ke hostel..girls dilepaskan terlebih dahulu baru la boys..so CI buat la catwalk ala miss world gitew walaupun pada hakikatnya CI layak berposing sebelah fridge..sedih taw..
bila sampai kolej baru CI berlari ala2 berlari kat epi pantai gitew..bila lalu bukit tension baru nak semput so terpaksa la brisk walk..masuk je ke perkarangan hostel CI pecut sampai la ke garisan penamat..but CI a little bit frustrated la sebab deyolls amik no 1 sampai 3 only nd CI tak taw dapat no berapa..last CI marathon(tahun 2002) just dapat no sepuluh hokey and it is farther than this one..pusing satu bandar hokey..ko mampu??but that is masa zaman kegemilangan CI gitew..
sori la entri kali ni panjang sikit..eleh buat research ko tak nak pulak..buat belog rajin bagai..huhu..then sukan rakyat pun start simultaneously..CI masuk coconut bowling and mewakili rumah merah gitew..ko hado??tapi CI tak dapat nombor la kan..maybe sebab CI orang first so berbowling la macam biasa..mana taw student yang lain lepas tu main lontar je kelapa tu..ha, ape yang uolls rase??mestilah rasa macam tak adill kan..tapi tak pe la kan sebab tak de niat pun nak menang..main ni pun sebab nak hupdate belog gitew..
so CI amik student transfer dari indonesia ni jadi model CI..susah sikit sebab kena guide dye macam mana nak pose and banyak jugak la gambar yang tak jadik..so ape lagi..jom usha..
coconut bowling...
makan buah pear...
sepak raga...
congkak...
lastik botol...
sumpit tin...
johan ke??
walaupun CI tak menang ape2 tapi memang best giler la event ni..gusti lengan pun ado tapi gambar nye yang tak ado..excited tengok biceps brachii student..wakaka..motif ko nyah tengok 'tu'..habis sumer acara sukan maka sesi hadiah pulak yang menyusul..cabutan bertuah pun ade jugak tapi CI tak menang2..entah kenape nasib CI tak berape baik hari ni..
time lunch lah yang paling dinanti2 kan oleh CI..lauknye sedap sangat..ayam masak merah and sayur kubis..kubis ke kobis uolls??sebab CI selalu sebut cabbage kat rumah gitew..lepas tu terkejut jugak bila en Ro(my colleague) datang jenguk..nak makan free la tu..anyway ni video coconut bowling yang tak main tipu punyer..enjoyy!
saksikan...
nak cerita sikit pasal event hari ni..semalam CI dah janji kan nak buat entri pasal event..so, here it goes..program jurupulih carakerja telah mengadakan pesta sukan rakyat and sukan tu dijadualkan start jam 7:15 am till 1:00 pm..but, sebenarnya start jam 8:00 am hokey..ko mampu suruh CI tunggu bagai nak giler..bagi pelempang baru taw..sampaikan my colleague en AA pun balik..sakit hati kot..hehe
![]() |
| nah penampo!! |
well, mula2 weolls buat senaman aerobik yang diconduct oleh student semester 4 and 2..yang tak boleh belah tu aerobiknya tak ada langsung..it is more to stretching hokey..and lompat bintang tu aerobik eyk??sori la kalau CI tak taw..ye la kan baru 20 tahun hidup..=)
![]() |
| punye la beriya mak buat star jump uolls.. |
next, weolls breakfast and CI pun gi la breakfast dengan student..cari2 lecturer lain tak juga datang2..rasa nak balik pun hado..en AA pun tak balik jenguk bebudak kat sini..the food that was given is nasi lemak and CI dapat air mineral sebotol..it is quite ok la kan..
then, weolls bermarathon(tak sempat nak hadam nasi tu hokey) dari hostel ke kolej and balik semula ke hostel..girls dilepaskan terlebih dahulu baru la boys..so CI buat la catwalk ala miss world gitew walaupun pada hakikatnya CI layak berposing sebelah fridge..sedih taw..
![]() |
| get set go!! |
bila sampai kolej baru CI berlari ala2 berlari kat epi pantai gitew..bila lalu bukit tension baru nak semput so terpaksa la brisk walk..masuk je ke perkarangan hostel CI pecut sampai la ke garisan penamat..but CI a little bit frustrated la sebab deyolls amik no 1 sampai 3 only nd CI tak taw dapat no berapa..last CI marathon(tahun 2002) just dapat no sepuluh hokey and it is farther than this one..pusing satu bandar hokey..ko mampu??but that is masa zaman kegemilangan CI gitew..
![]() |
| happy mak berlari taw.. |
sori la entri kali ni panjang sikit..eleh buat research ko tak nak pulak..buat belog rajin bagai..huhu..then sukan rakyat pun start simultaneously..CI masuk coconut bowling and mewakili rumah merah gitew..ko hado??tapi CI tak dapat nombor la kan..maybe sebab CI orang first so berbowling la macam biasa..mana taw student yang lain lepas tu main lontar je kelapa tu..ha, ape yang uolls rase??mestilah rasa macam tak adill kan..tapi tak pe la kan sebab tak de niat pun nak menang..main ni pun sebab nak hupdate belog gitew..
so CI amik student transfer dari indonesia ni jadi model CI..susah sikit sebab kena guide dye macam mana nak pose and banyak jugak la gambar yang tak jadik..so ape lagi..jom usha..
coconut bowling...
![]() |
| berseri ko nyah.. |
makan buah pear...
![]() |
| dah berape hari ko tak makan nyah?? |
sepak raga...
![]() |
| pandai ko main 'bola' nyah.. |
congkak...
![]() |
| nyah2 dari indonesia.. |
lastik botol...
![]() |
| wah sume sukan ko main nyah.. |
sumpit tin...
![]() |
| ko blow ape tu nyah.. |
johan ke??
![]() |
| mak dapat hadiah..ko hado?? |
walaupun CI tak menang ape2 tapi memang best giler la event ni..gusti lengan pun ado tapi gambar nye yang tak ado..excited tengok biceps brachii student..wakaka..motif ko nyah tengok 'tu'..habis sumer acara sukan maka sesi hadiah pulak yang menyusul..cabutan bertuah pun ade jugak tapi CI tak menang2..entah kenape nasib CI tak berape baik hari ni..
time lunch lah yang paling dinanti2 kan oleh CI..lauknye sedap sangat..ayam masak merah and sayur kubis..kubis ke kobis uolls??sebab CI selalu sebut cabbage kat rumah gitew..lepas tu terkejut jugak bila en Ro(my colleague) datang jenguk..nak makan free la tu..anyway ni video coconut bowling yang tak main tipu punyer..enjoyy!
saksikan...
amacam??hokey tak mak main??
itu je hokey..tak nak lebih2..goodnight uolls..mmuuaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh...
Subscribe to:
Posts (Atom)












