July 03, 2011

Sentap!!

good evening..

sentap tol aku hari ni..yela kan semester baru akan bermula starting tomorrow so sumer orang dah ada kat kolej..


aku terkejut sambil buat pose katy pery

so time nak turun beli makanan kat cafe sambil buat catwalk tetiba aku di tegur leh satu kumpulan ni..bila aku datang dekat rupa-rupanya kawan-kawan aku..ingatkan peminat nak mintak autograf..last session autograf pun minggu lepas..tu pun kat allamanda gitew..

aku pun duduk la sekejap melepak ngan diorang sumer...sorang member aku ni bagitaw aku yang kaki aku dah makin kurus..baru nak kembang hidung aku...

macam ni uolls dye cerca tubuh aku

tapi dye cakap badan aku besar gedabak muka aku makin membulat nampak lemak kat jaw..tak ko nangis bila orang cakap macam tu depan ko padahal ko makan nasi sekali sehari gitew..

aku rasa mesti dari jauh lagi diorang duk mengata aku

memang padan pun dengan muka aku..makan nasi sekali sehari tapi malam makan coklat Cadbury, biskut coklat Danish, Mister Potato bagai and tak lupe jugak marshmallow yang baru beli habis dalam masa satu malam..800 g tu uolls..ko mampu makan sampai badan jadi gajah??

malu aku nak start masuk kelas esok..ingatkan nak mendiva bagai bila ada junior baru masuk nanti..huhu..kesian kat aku..anyway jom mandi..dah nak maghrib dah ni..

aku ingatkan body aku macam miss Brazil..huhu

No comments: